HEMA NU!

2010-03-08 @ 21:10:03♥
God kväll!

Idag så vaknade jag som vanligt eller en timma senare för vi hade ju sovmorgon till nio. Iskolan så jobbad vi mest svenska typ och så läser vi massa massa böker. På en vecka så har jag läst tre böcker, det är ganska avkoplande att sitta och läsa ibland! Men iallafall i slutet så har vi ju slöjd och jag har syslöjd det är roligt men jag håller på med en T-shirt och jag hade råkat tagit fel modell så den kommer bli ganska kort.. Hehe men whatever jag blev iallafall nöjd med mina shorts! Efter skolan så åkte jag hem och sedan så gick jag & red, som vanligt efter min ridning så åkte jag upp på stan och sedan dansdansdans! Och det börjar bli ganska svårt haha eller jag tycket det iallafall men jag får öva!!

Nu så har jga kommit hem och jag har ätit så nu ska jag ta & duscha men ni får hare så bra jag bloggar mera imorgon!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0