HEMMA

2010-03-30 @ 19:06:45♥

Hejsan bloggen!

Jag han inte blogga mera förut för jag blev sjukt stressad, efterssom ja skulle ta bussen tio i till stan men jag hittade inte mina nycklar.. Men sedan så kom jag på att jag kanske hade glömmt dom i stallet igår så jag sprang dit och frågade.... Och jag hade grymt tur att dom hade dom!! Sedan så fick jag springa till haga och fylla på mitt busskort sen till bussen och så mötte jag karolina & evelin. Sedan när vi kom upp på stan så skulle vi gå till Mcdonalds för att köpa en hamburgare, och så utanför gade en gammal lite ynklig gubbe ramlat och slog i sig. Och när vi kom ut igen så såg vi att han blödde usch!! Jag blev sjukt rädd och tyckte synd om honom, men jag vet dock inte ifall han lever nu..?

Sedan så tog vi bussen till felicia och hennes söta lilla hund... Grr, ja älskar hennes hund så hima söt och busig!! Vi gick en lång promenad med Nicko (hunden) det var skönt och roligt.. När vi kom in så målade vi naglarna ocg mina fick bli blåa :) Haha sedan vid fem så åkte vi hem och för en stund sedan så kom jag hem & nu sitter jag och lyssnar på musik oså!
Det är mycker sol idag med!

Men ni får hare så bra, jag bloggar mera senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0