HEMMA IGEN!

2010-03-28 @ 21:23:00♥

God kväll!

Igår så hannjag inte blogga elelr jag bloggade inte för att jag sov hemma hos evelin med felicia också det var super mysigt! Vi släckte alla lampor från 20:30 till 21:30 och så spelade vi kort..! Jaja men iallafall vi skulle gå och sova lite tidigare än vanligt för att vi skulle till marieberg idag, men vi somna klockan 03:00....ZzZzZzZ

Haha men iallafall idag så vaknade vi klockan nio och sedan så fixade vi oss lite & så. Vid tio så gick jag hem och hämtade min skinjacka och felicia hämtade sin, när vi hade gjort det så missade vi bussen så vi fck vänta 20 minuter på den..! Först så åkte vi upp på stan och mötte karolina sedan så tog vi bussen till marieberg och så kom jennie dit också. Idag så köpte jag ett linne,ansiktsmask och toffsar, vi var på marieberg i ungefär två-tre timmar. Och det var ganska varm med det var roligt! När vi åkte hem ifårn marieberg så åkte vi hem till evelin för att plocka iordning lite sedan så satt vi där en stund och så runt sju gick jag hem. Men jag blev förvånad av att det var lika ljust då som det var mitt på dagen? Hmm.. Det är nog så att det kommer bli ljusare och ljusare på kvällarna nu för det är ju sommartid. När jag kom hem så åt jag lite sedan så duschade jag och hade ansiktsmaskt det var super skönt och nu är min hud len och mjuk :D Men iallafall jag bloggar nog mera senare annars så bloggar jag imorgon, men ni får hare så bra!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0