okej, jag är dålig på att uppdatera..

2010-03-09 @ 19:28:13♥

Hejsan bloggen!

Idag så vaknade jag och fixade mig & allt det dära! Iskolan så spelade vi in våran NYA film efterssom våran andra raderades.. Jaja men den hära blev iallafall bättre och mycket roligare  Sen så hade vi NO och läsning som vanligt! Efter skolan så gick vi till bibloteket och pluggade lite sedan så satt vi bara där och pratade mysigt. För en stund sednan så kom jag hem och nu så har jag ätit & så.

Jag vet att jag inte ghåller bloggen lika uppdaterad som jag gjorde förut med det beror på att jag är ganska upptagen på dagarna, men jag försöker att blogga ungefär två till tre gånger varge dag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0