IDAG/IGÅR..

2010-03-13 @ 08:56:57♥

Hejsan!

Igår så orkade jag inte blogga för efter skolan så gick jag,felicia och karolina hem till felicia & fikade lite sedan så fgick vi vidare till evelin där vi målade naglarna och så satt vi & pratade som vanligt. Efetr en stnd så gick felicia och karolina hem men jag var kvar en stund till. Då gjorde "lekte" jag och evelin väder hehe... Men sedan så gick jag hem, när jag kom hem så åt jag sedan duschade jag. Och då mådde jag inte bra precis så jag orkade verkligen inte blogga men jag bloggar idag istället.

God morgon!!

Idag så vaknade jag väldigt tidigt redan klockan åtta. Senare så ska jag träffa felicia och karolina & jag tror att vi ska till felicia men vi får se.
Idag så är det ju lördag och det är melodifestivalen final ikväll, hmm vem vinner? Eric Saade? Yes! HAha nejdå jag vet inte faktiskt.

Men jag bliggar mera lite senare så ni får har bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0