HEMMA IGEN..

2010-03-20 @ 19:02:52♥

Hejsan bloggen!

Idag så vaknade jag tidigt som ja skrev imorse.. Men iallafall vid elva så åkte jag och karolina upp på stan för att sedan ta bussen till marieberg och det gjorde vi. Vii gick runt och kollade lite sedan så gick vi och åt lunch, när vi hade ätit så ringde alexandra och så kom hon. Sedan gick jag och köpte solglasögon och en jätte fin tunika/tröja som är vit! Efter vi hade varit på marieberg så åkte vi hem till alexandra och där så kollade vi lite på film & tog bilder.. Men iallafall för en stund sedan så kom jag hem och snart så ska jag äta.


Det kanske inte syns så bra men den är ganska luftig och skön!


Här är mina solglasögon också.


Visst är dom fina?♥


Kommentarer
Postat av: bella

vart köpte du solglassisarna ?:)

2010-03-27 @ 12:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0