DET ÅSKAR OCH BLIXTRAR...

2010-05-20 @ 20:03:30♥
God kväll!

Idag så var vi bara fyra i klassen för de andra var på paro haha det var ganska skönt att vara så lite men ändå inte! Iallafall så jobbade vi med historia och vi fick mycket längre rast? *hihi* Efter skolan så åkte jag hem och åt lite sedan så satte jag mig utomhus och solade jag ska vi bli brun till skolavslutningen..(Lyckat) Efter det så kom mamma hem och då så åkte vi upp på stan, där så fick jag jeans shorts och tre sommar linnen, tack mammi!♥
Så nu vet ni varför jag inte bloggat på hela dagen. Men iallafall imorgon så ska jag på prao och det kommer nog att bli roligt!

Jag bloggar mera senare så ni får hare bra, och nu så åskar det om och om och om igen (& jag är rädd)!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0