GOD MORGON

2010-05-23 @ 09:25:44♥
Hejsan på er!

Igår så vaknade jag runt nio och vid tio så drog jag ut till evelin och sedan så mötte vi felicia efter det åkte vi hem till karolina och sa att hon skulle komma ut till oss. Vi åkte hem till felicia och sedan så gick vi till badet och solade (..vi badade lite också..) Men ialla fall på eftermiddagen så åkte karolina & evelin hem så jag och felicia gick till badet igen. Jag tror att jag är brun HAHA men jag är det lite iallafall.. Somsagt jag ska vi bli brun till solavslutningen (försöka iallafall)..! Efter det så åkte jag hem och när jag kom hem så kom sandra till mig och vi grillade sedan så givk vi ut. Jätte mycket sedare på kvällen så åkte hon hem och då så var jag sjukt trött och orkade inte blogga!

Idag så vaknade jag halv nio och idag så ska vi på stan, hmm jag vet inte vad jag ska köpa riktigt? Jag kommer väll på något *hihi*. Men nu så har jag ätit frukost och jag ska snart fixa mig, men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0