HEMMA!!

2010-05-09 @ 20:53:22♥

God kväll!

Ååååh, nu så är jag äntligen hemma hihi, dansuppvisningen gick super! Haha iallafall andra gången!!

Det var iallafall roligt att dansa inför publik, haha (med en bra dans)! Jag hade mina lösögonfransar på mig och dom blev faktiskt ganska långa, fast dom såg inte så långa ut på bilden. Vi dansade 3a och efter vi hade dansat så gick vi och övaövaövaöva till nästa uppvisning, och ja & evelin hittade på en egen dans HAHAH (VAFAN GÖRUUU???) Ni skulle skratta ifall ni såg den!! Efter vi hade dansat andra gången så satte vi oss i aulan och kollade på resten av danserna! Efter det så åkte jag och mamma & köpte pizza nyss så åt jag pizza och snart ska jag duscha men jag bloggar mera imorgon/ikväll vi får se!♥

 






Söta bilder, btw.

Ohjustä, min tre mobil är sönder så nu har jag telia igen :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0