HEMMA

2010-05-21 @ 19:58:54♥

Hejsan bloggen!

Idag så gick jag upp halv nio och då så fixade jag lite sedan så tog jag bussen till stan och sen in på kicks (där jag praktiserade). Jag fick plocka upp varor i hyllorna och fixa till & byta ut smink oså, vid lunch så kom felcia in till kicks och frågade ifall jag kunde gå och ta lunch & det kunde jag så vi gick till BK och åt sedan så kom evelin. Efter det så gick felicia till sitt jobb igen och jag hade fortfarande lunch så jag följde med evelin till H&M och vi fick gratis ******** HAHA! Sedan så var jag tvugen att gå tillbaka till jobbet, jag fick sluta klockan tre och då så fick jag en sommar väska, en parfym och en rouge, tack! Men iallafall efter det så åkte jag för att möta karolina och evelin, jag mötte dom på vägen till willys för jag skulle handla. Efter det så åkte jag och evelin hem till felicia & vi var ute och myste med hennes undebara söta hund!! Sedan så åkte vi hem. Nu så har jag kommit hem och jag ska snart äta kvällsmat, men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0