HEMMA

2010-05-23 @ 19:52:29♥

God kväll!

Idag så åkte jag ju till evelin sen så åkte vi hem till karolina och där stannade vi ett tag sedan så åkte vi och mötte felicia sen så åkte vi upp på stan eller vi cyklade..! När vi kom upp påp stan så gick vi till H&M och där så köpte jag en ny bikini den är faktiskt söt:) Efter det så gick vi till andra butiker och så åt vi glass, när vi hade ätit klart så gick vi till bikbok där jag köpte två linnen. Det var super pris ju, ett linne kostade 79:- och man fick ett linne på köpet så jag fick två linnen för 79:- bra va? Haha nejdå men efter det så åkte vi nog hem ithink? Jaja jag och felicia åkte hem till mig och karolina & evelin åkte hem till sig för dom skulle äta. Sedan så kom dom till mig och felicia, vi gjorte massor av saker HAHAHAHA!! För en stund sedan så åkte dom hem och nyss så åt jag kvällsmat, men jag bloggar mera senare och så lägger jag upp bilder på mina nya linnen och min nya bikini!!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0