hemma

2010-05-26 @ 21:09:34♥

God kväll!

Haha jag orkar inte berätta så mycket om dagen men efter skolan så åkte jag,karolina och felicia hem till felicia och sedan så åkte vi till evelin fast v i gick ut och gjorde en film men den blev inge bra. Efter en stund så åkte karolina hem då så åkte vi andra till felicia och vi började på en ny film fast den blev inte häller bra för jag råkade kasta en sko på felicias huvud.. Sedan så åkte vi till lejongropen och åkte i lianen och sedan så åkte evelin hem så jag & felicia åkte hem till henne. Nyss så kom jag hem ifrån henne och snart ska jag duscha fast jag kollar på efterlyst nu så jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0