hemma

2010-05-31 @ 15:02:31♥
Hejsanhejsan!

Idag så gick jag upp vid halv åtta och sedan så fixade jag mig och åt frukost.. Efter det så kunde jag ta det lungt ett tag *hihi* Sedan så ringde jag karolina och sen så åkte jag nog för att möta henne, vi cyklade till skolan! Iskolan så har vi jobbat histora helahela dagen förutom den sista timme för då så hade vi ju slöjd och jag blev klar med mitt örngott som jag har gjort hehe, det blev ganska fint iallafall! Men efter skolan så åkte jag hem och nu så har jag typ precis kommit hem & jag dricker vitamin well focus..! Lite senare så ska jag åka och rida, och justä den hära veckan så har vi inga läxor för vi har lägerskola på torsdag-fredag!!

Men jag bloggar mera senare och jag lägger in en bild på mitt nya örngott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0