hemma från gustavsvik

2010-05-06 @ 18:26:57♥

Hejsan bloggen!

Idag så vaknade jag,fixade mig och så kom felicia till mig för att henens cykel var hos mig. Sedan så åkte vi och mötte karolina och sen till willys för jag skulle köpa en drcika och felicia skulle köpa fika:) Iskolan så har vi haft "kompisdag" hela dagen och vi fick prova åka i rullstol haha och det var roligt, och sen fick vi spela fotboll mem jonbauer (vet inte hur dte stavas) och så hade vi en basken"kung" hahaha nej men han är nog sjukt duktig i basket, det var massa mera men jag orkar inte skriva allt! Efter lunch så åkte vi till gustavsvik med klassen och vi simmade 200 m först och efter det så fick vi bada i eventyrsbadet. Jag vågar åka ALLT! Karolina ville åka den röda ruschbanan 10000000 gånger, hihi men sedan så öppnade dom den nya gula banan och jag & karolina var dom första som åkte den woho..! Nej men den gick inte så fort men det var rolig för den åkte utomhus med, sen så var det någon slags högtalare som spelade upp konstiga ljud och skrik! Efter badet så åkte jag och karolina hem till henne och sedan så åkte jag hem, nu så har jag kommit hem & gjort mina läxor och nu så sitter jag och lyssnar på musik.

Förlåt att jag inte laddar upp bilder men jag fastnar inte på bild vissa dagar så jag lägger inte upp då, men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0