hom from the school...

2010-05-10 @ 15:26:54♥
Hejsan bloggen!

Idag så vaknade jag halv åtta och då så åt jag frukost sedan fixade jag mig och mötte karolina & sedan till skolan! Imorse och halva dagen så regnade det och det var tråkigt väder men efter lunch ungefär så blev det sol *hihi* Men tillbaka där jag började skriva, iskolan så blev jag,felicia,tim,robin och michaela intervjuade av några studenter eller något. Men iallafall vi satt och pratade om SET utbildningen, altså livskunskap :P Sedan så jobbade vi med sydafrika och sånt dära, maten var okej! På slutet så hade vi ju slöjd som vanligt. Nyss så kom jag hem och snart så ska jag väll åka och rida men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0