OJOJ, HANN INTE BLOGGA INNAN JAG DROG.

2010-05-14 @ 16:18:40♥
Hejsan bloggen!

Jag hann inte blogga innan jag drog till evelin, men iallafall jag åkte ju till evelin och vi åkte till karolina där så satt vi & pratade och skrattade medans jag målade evelins naglar! Efter en stund så skulle evelin hem och äta så jag & karolina satte oss framför tvn´n där kollade vi på 17 agen hahaha, den var faktisk bra! Men efter en stund så åkte jag och karolina till willys & på vägen så mötte vi tim så vi pratade lite ett tag! På willys så handlade jag vinamin well och karolina köpte godis (fast jag tycker att mitt inköp var mycket nyttigare) *hihi*. Efter det så åkte jag hem för att karolina skulle städa så nyss kom jag hem och snart så ringer väll hon..!

Ohjustja, jag ska börja 7B till hösten och med mina tre bästavänner kan det bli bättre?!





Kommentarer
Postat av: kollo ?

hej....ska du på kollo iår igen ?

2010-05-21 @ 14:12:31
URL: http://flisansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0