SKIT VÄDER.

2010-05-12 @ 19:52:47♥
God kväll!

Nu så sitter jag och lyssnar på musik ÄLSKA haha, ohja som ni vet så lyssnar jag alltid på musik!

Men iallafall så är jag så himla sjukt trött på vädrett, ååh nyss så regnade det ute öch nu är det kallt, blä! Men imorse så sken solen hela tiden? Borde inte sommaren komma snart eller? Jovisst det kanske bara är maj men kommer den dära "ryss värmen" änns komma till sverige? Den skulle tydligen komma i helgen men 20-25 grader! Jag hoppas iallafall att den kommer för jag vill ha sommar, HAHA okej nu så är jag bara så trött så vädret..!

Men iallafall lite senare så ska jag äta lite kvällsmat tror jag. Imorgon så fyller bror 15 grattis!

Justä jag är ju ledig torsdag & fredag skänt va?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0