-

2010-11-10 @ 16:42:16♥
Hejsan!

Skoldagen var bra men jag blir så himla trött sånna hära dagar när jag slutar tjugo över tre.. Jaja, idag så hade vi idrott men jag var inte med för jag är förkyld! Efter skolan så tänkte jag,evelin,karolina & felicia åka till en stor backe och åka pulka men jag orkade inte och inte dom andra häller så vi tänkte göra det på lördag om det fortfarande är snö då och det hoppas jag på!

När jag kom hem ifrån skolan som jag gjorde för ett tag sedan så satte jag mig och pluggade. På fredag så har vi "prov" i basket och fotboll på idrotten haha, det låter faktiskt ganska så kontigt att man har prov i idrott? Jaja, nu så är jag iallafall klar och jag har värmt lite te! Men jag bloggar mera senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0