HAHAHHA

2010-11-02 @ 18:30:31♥
Igår när jag,evelin och karolina var ute så gick vi till karslundsskolan och så satte vi oss där på marken precis under ett jätte stort träd*hihi* Men det var inte det jag skulle skriva utan när vi satt där så kom det en katt ifrån skolgården och vi tänkte fan vad läskigt... men den går nog snart! HAHA men det gjorde den inte utan den börja springa mot oss och karolina flyger upp medans jag skriker HAHAHAHAHAHAHAHA. Asså det var så jävla läskigt! & evelin satt bara där hon reagerade inte änns haha det är nog inget liv i den människan ibland!

Jaja, nu så har jag ätit och snart ska jag duscha så jag bloggar mera senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0