hemma-pluggat

2010-11-08 @ 15:56:52♥
Hejsan!

Igår så hann jag inte blogga för jag åkte och kollade på min bror, haha jag vågade inte vara ensam hemma för jag,evelin och karolina såg den nya beckfilmen.. Iallafall skoldagen har varit toppen och det är faktiskt ganska skönt att gå i skolan igen*hihi* Skoldansen blir faktiskt roligt bra också, det är bara lite kvar så är det klart och det gör vi imorgon!

För en stund sedan så kom jag hem och då så satte jag mig & pluggade så nu är jag klar med det! Jag har prov nästa vecka i NO och jag kan ingenting så min vecka kommer nog bli till att plugga.. Jaja, nu ska jag iallafall kolla min facebook oså.

Jag bloggar mera senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0