ja hej

2010-11-02 @ 17:04:42♥
Igår så bloggade jag inte för jag sov hos karolina med evelin*hihi* Det var roligt men karolina höll mig vaken till typ fyra.. Men iallafall idag så gick vi upp runt nio och då så fixade vi lite och sedan så gick vi hem till evelin för hon skulle lämna sina saker sen hem till mig för jag skulle göra samma sak! Ja och när jag hade gjort det så tog vi bussen till stan och där satt vi i 40 jävla minuter för busstidtabellen stämmde inte.. Sen när bussen kom så kunde man bara betala en gång? Haha? Jaja, vi tog iallafall bondebussen till leia och hos henne så kollade vi på paranormal activity och den var rätt så läskig men det var iallafall mysigt vi trängdes i samma soffa med popcorn!

Nyss så kom jag hem och det regnar ute inte roligt.. Jaja, jag ska väl snart äta oså! Jag bloggar mera senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0