tillbaka

2010-11-27 @ 19:00:01♥
God kväll!

Jag satte lösenord på bloggen efterssom jag orkade inte blogga haha, men nu så kom jag på att jag var tvungen!

I går så sov evelin och karolina hos mig & det var hur mysigt som hällst. Dom hadde med sina datorer så vi satt med dom en stund och åt lite godis och chips sammtidigt som vi kollade på idol! På dagen så var det ju skola och snart är det jul lov och det kommer verkligen att bli skönt! Iallafall efterskolan så åkte vi tre upp på stan och ja köpte en ny boddy och jag älskar den*hihi*

Idag så vaknade vi runt nio och då så låg vi i sängen och pratade & efter en stund gick vi och gjorde omelett. vid ellva så tänkte vi egentligen börja göra iordning oss oså, men det blev att vi gick oss och la oss i sängen med våra datorer tills klockan typ blev ett? Sedan så gick vi hem till evelin och spelade spel!

Nyss så åt jag kvällsmat och nu ska jag nog kolla om det är något bra på tve ikväll, men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0