YEAH LÄNGE SEDAN JU

2010-11-15 @ 17:20:16♥

Kläder: Jag älskar verkligen kläder och mest det nya man köper och speciellt ifall det blir ett favoritplagg*hihi*

Musik: Samma här med jag älskar musik, jag lyssnar på musik varge dag. Men vem gör inte? Haha, men musik kan göra en så glad ibland och speciellt när man mår dåligt! Det spelar ingen roll ifall det är låtar från 2007 eller så!



Mellanrum: Jag tycker verkligen inte om mellanrum asså ifall man skriver så här: Hejsan ! Jag heter Moa forsberg , jag tycker om att dansa ! Det gör mig glad .
Haha, asså jag stör mig på det så himla mycket.. Men man får skriva som man vill hehe!

Årstiden: Buh, nyss var det ju snö och nu töar det med regn sedan så regnssnöar det? Blä, det var ju så mysigt när snön kom! Men hoppas det börjar snöa igen iallafall!

Haha, jag skrev inte så mycket men jag orkade inte komma på mera.. Jaja, snart ska jag åka till dansen men jag bloggar mera när jag kommit hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0