GOD KVÄLL

2010-10-23 @ 19:30:51♥

Idag så städade jag lite men det blev inte mycket tid till det*hihi* Iallafall evelin kom till mig runt halv tre tror jag? Och då så satt vi & snackade lite sedan så väntade vi på karolina och när hon kom så stog i trapphuset och skrämmde henne HAHA så typiskt oss, eller inte men vi filma iallafall!:) När hon kom så fikade vi lite oså sen vid halv fem så åkte vi till karolina, och sedan gick vi ut! Vid sex så gick vi till alexandra och va med henne en stund sedan så åkte jag hem

För en stund sedan så kom jag hem och nyss så åt jag lite kvällsmat och nu så sitter jag och pratar med alexandra i skype, men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0