pluggpluggplugg

2010-10-25 @ 16:54:00♥

Hejsan!

Idag så gick jag ju till skolan med karolina och vi gick faktiskt ganska så snabbt! När vi kom till skolan så mötte evelin oss för hon orkade inte vänta själv så hon gick mot oss. Iskolan så fick jag planera matte på många epa pass igen för det är matteprov på torsdag.. Sen så var det ju skoldans med och innan den började så gick alla och köpte en bulle eller något*hihi* Efter dansen så gick jag och evelin hem & det tog en timma, men vi stannade lite ibland haha.

För en stund sedan så kom jag hem och nyss så pluggade jag och jag ska nog göra det lite mera snart men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0