-

2010-09-04 @ 19:48:44♥
God kväll!

Idag så drog jag ju upp på stan men karolina och evelin och där så fixade jag ju min klocka och så köpte jag två ringar igen! Haha jag har väldigt många ringar nu, men det gör inget hehe! Iallafall efter vi hade varit på stan så åkte vi till karolina sen så åkte vi ut och cyklade lite... Sen så gick vi till karolina igen och gick ut med Yatsy och för en stund sedan så kom jag hem. Nyss så åt jag kvällsmat och nu så sitter jag och pratar med evelin och karolina i skype! Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥


Mina ringar och klocka!



Kommentarer
Postat av: Julia

Hej söt blogg ♥

Hur mår du idag ?

2010-09-04 @ 23:46:12
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0