DÅLIG UPPDATERING!!

2010-09-17 @ 21:54:55♥
God kväll!

Jag har inte kunnat bloggat för jag har gjort andra saker och jag har faktiskt inte suttit vid datorn på två hela dagar.. Iallafall idag så hade vi prov eller typ prov, men det gick nog bra tror jag? Jaja efter skolan så åkte jag,karolina och evelin upp på stan för jag skulle köpa en percing till min näsa & det gjorde jag! Efter det så åkte vi hem till evelin och va där ett tag sen så åkte jag & evelin hem till mig för jag skulle äta sedan så åkte vi till gården och var där hela kvällen! Vid halv nio så kom jag hem och nyss så duchade jag & nu sitter jag och pratar med skype med mina vänner men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0