FISK KUNGEN (a)

2010-09-29 @ 16:20:52♥
Hejsan!

Min skoldag var den absolut roligaste tror jag? Först så hade vi idrott och jag & karolina sprang 60 meter typ hela tiden för det är de vi ska tävla i och jag ska tävla i längdhopp med! Haha alltså vi ska ha en friidrotts dag på fredag mot A:klasserna men jag tror inte vi kommer vinna för alla är typ borta då..! Jaja, iallafall efter den så hade vi NO och sen bara ett vanligt epa pass & sedan mat! Efter maten så åkte jag och felicia & några till från klassen till naturenshus för det var en fiskar tävling för alla sjuor men jag fick ingen fisk! Iallafall vi fick åka bil dit medans andra sjuor fick cykla eller at sig dit på ett annat sätt!*hihi* Men snart så ska jag nog till stan men jag bloggar mera när jag har kommit hem så ni får hare bra!


Hehe, jag tog på mig en skjorta som jag tog från felicia igår, HAHA eller jag lånade den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0