GOD KVÄLL

2010-09-21 @ 20:00:11♥

Förut så orkade jag inte blogga jag har bara slappat och suttid vid datorn*hihi* Fast jag har ju pratat med karolina och evelin i skype typ hela kvällen och jag vet inte vart vi får allting ifrån när vi snackar? HAHA evelin brukar sitta och mumla för sig själv och karolina sjunger, jag sitter väl och lyssnar eller så pratar jag om något som dom inte bryr sig om... Iallafall snart så är det idol och det sk ajag kolla på tror jag, men det bästa är ju typ över nu när dom har börjat tävla på riktigt eller så, tror jag iallafall! Nu så sitter jag och lyssnar på techno musik igen för det gör mig glad eller? Nja, jag har inget annat att lyssna på känner jag, men slupratat om det nu så ska jag kolla på tve så jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥





Fail bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0