GOd kväll

2010-09-26 @ 19:58:38♥
Idag så har jag inte bloggat för jag har inte varit hemma! Men iallafall jag åkte ju till mormor och morfar & där så åt jag lunch sedan så var jag & min familj där ett tag! Efter det så åkte jag hem till karolina och jag trodde att evelin inte var där.. Så jag & karolina satt och pratade och jag hade varit där i ungefär tjugo minuter och jag sätter min i sägen sen så hoppar evelin fram och jag skriver som fan! Herregud vad jag blev rädd men efter det så fick vi en skratt atack så det är ju normalt eller ja? Vi åkte iallafall ut med cyklarna och satte oss på mcdonalds & dit kom adrian,dara och zebb så vi satt och pratade med dom lite sedan åkte vi hem till adrian och shhhiitt hans hus är sjukt fint!!!:D*hihi* Jaja, men för en stund sedan så kom jag hem och nu ska jag snart ska jag ta och duscha så jag bloggar mera senare men ni får hare bra!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0