GOD KVÄLL

2010-09-01 @ 19:55:51♥
Idag så hade vi idrott iskolan och vi skulle springa igen*hihi* Efter idrotten så hade vi NO tror jag? Vi hade förhör om blommans sexliv, sen så fick vi en anna läxa om svamp? Jaja efter skolan så åkte jag till evelin och vi var hos henne en stund sedan så drog vi ut och cyklade lite och vi hamnade i en lekpark i mellringe.. Sedan så åkte vi till en annan lekpark närmare våra områden HAHA! Sen så skulle jag åka hem men jag kom på att min mobil var borta så jag åkte till evelin igen och så fick hon följa med mig och leta.. Men den låg på en bänk! TUR! iallafall nu så har jag kommit hem och ätit, nu så sitter jag med en varm kop choklad i handen och myser framför tven med mig själv!♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0