HEMMA

2010-09-11 @ 16:36:06♥

Hejhejhejhejhej!

Idag så drog jag ju ut och då så mötte jag karolina och evelin, vi åkte till risbergska och tog massa med bilder!! Så jag kanske fixar en ny header ikväll eller något,tror jag? Iallafall efter det så åkte vi till mcdonalds och köpte paj och satt där en stund eller en ganska lång stund:P Sen så åkte vi vidare till hagaskolan och åkte i någon snurrsak så jag mår ganska illa nu men dte går väll över?! Ikväll så sover jag och evelin hos karolina och det kommer att bli guld! Nu så är vi hemma hos mig och ska snart åka till evelin och hämta hennes dator! Jaja, nu så ska jag sluta skriva och evelin ska blogga så jag bloggar mera senare, ni får hare bra!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0