i'm home

2010-09-24 @ 20:23:22♥

God kväll!

Vid halv sex så dorg jag ju och mötte tjejerna och sedan så gick vi till hagagården. Där så satte vi oss & spelade ett spel med massa frågor HAHA! Men iallafall efter en stund så märkte vi att elsa & vjollca också var där så dom kom upp till oss och så spelade dom med oss. Sen så fick vi hamburare och då gick vi in i ett rum och satt & pratade sedan spelade vi ett nytt spel. Det kanske inte låter så roligt men det var de! Det var inte så många där eller jo men dom flesta är nog på folkets.. Jaja, nyss så kom jag hem och nu så sitter jag och kollar på idol! Snart ska jag åka till sandra oså och imorgon ska jag upp på stan med tjejerna, det var länge sedan alla fyra gick tillsammans så det ska bli sjutk roligt!! Men jag bloggar mera imorgon tror jag eller så skriver jag ett inlägg senare men ni får hare bra!♥



Justä, jag fick nyss typ panik för jag trodde att min mössa var borta..men den låg i soffan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0