JAO

2010-09-13 @ 22:14:18♥
Nu så sitter jag och lyssnar på musik på högstavolym och är ny duschad! Det känns super, snart så ska jag nog gå och lägga mig så jag orkar med skolan imorgon.. Puuhh' vi har skoldans också, & jag hoppas att vi får dansa ocg inte bara springa omskring som apor? Iallafall jag bloggar nog mera senare eller imorgon så ni får hare bra!

Jag saknar något enormt stort, och det är ett tommrum i mig när jag tänker tillbaka på alltning vi gjorde och på alla nya vänner jag fick. sommaren 2009 är ett minne jag inte glömmer allting var perfekt då alla var med varandra alla va så snälla mot varandra! Men vad hände nu i sommar? vart var alla? jag vet inte.. men jag saknar er & ni vet nog vilka ni är.

Inga bilder idag för jag lyckades gå utan smink till skolan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0