PUHH-'

2010-09-27 @ 20:32:38♥
God kväll!

Nyss så kom jag hem ifrån dansen och det gick bra eller? Haha men iallafall när jag,karolina och evelin kom till busshållsplatsen och väntade på bussarna så satt det fulla gubbar & en tant så jag stog och kollade på dom så hära ni vet..? Ja eller alal stog och kollade sen så kommer tanten fram till mig och säger:
tanten: Varför har du så ful mössa på dig för?
jag: Ööööh? Du har ju inte så fin du häller?
tanten: Nej jag skojade bara du är fin men din mössa är ful!
jag: Din är ju inte fin iallafall.

Sen så gick jag, haha sötis tant! Men min mössa är inte ful den är min finaste! Haha, men jag ska nog duscha nu så jag bloggar mera senare så ni får hare bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0