SKÖNASTE DAGEN PÅ LÄNGE!

2010-09-23 @ 15:05:30♥
Hejsan!

Idag så hade vi kompisdag iskolan och det var så himla bra eller det var ganska tråkigt men och? Haha, vi hade inga lektioner på hela dagen för vi fick vara i grupper 7, 8 & 9 or tillsammans och min grupp va bäst.. Iallafall på slutet så skulle killarna eller dom som ville klä ut sig till nanne grönwall och sjunga "holl om mig" HAHA så sköna killar alltså, hela skolan stog typ och kollade. Jaja, nyss så kom jag hem fast vi slutade två? Senare så ska jag traska till stallet och rida men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥


Jag älskar min mussepigg tröja, min blåa mössa & mina gula wesc hörlurar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0