du är vacker som du är du måste vara den du va.

2011-04-14 @ 19:19:15♥
God kväll!

Idag så mötte jag tjejerna vid åtta sedan cyklade vi till skolan. Halv nio mötte vi klassen på skolgården sedan bärde det av till bondelandet. Haha, vi cyklade till något ormställe för att kolla på ormar.. Det var ungefär lika långt som till svanarna men idag så var det inte jobbigt alls efterssom det inte var någon motvind + att det var sol hela vägen, passade på att sola lite då med! Men somsagt det var inte jobbigt och mycket roligare att cykla den här gången! Jag slutade vid ett någon gång och då så cyklade vi till en kulle inne i stan & satt och solade en stund sen vidare. Efter det åkte jag hem och sen till ridningen. För en stund sedan så kom jag hem och nyss så åt jag kvällsmat.

Nu: Duschen, brb!

Bild sen två veckor sedan ithink.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0