God kväll!

2011-04-29 @ 20:16:35♥
Gud, känner att jag inte har bloggat särskillt mycket den här veckan. Måste bli bättre på det! Jag lovar!
Idag så var det skola somvanligt och på idrotten hade vi orgentering, jag suger verkligen på det. Fick ig varning på det när jag gick i sexan.. Så hoppas det går bättre iår. Efter skolan åkte jag hem till karolina och var där en stund innan vi åkte till mig och mötte upp evelin på vägen! Hos mig så tog vi header bilder, eller jag ska byta header om det blev någon bra bild, (jag har tyvär inte hunnit laddat in dom ännu..)! Vid sex så gick vi ut och åkte till en lekpark och åkte snurrsnurr så vi mådde illa, haha. Sedan så kom det en liten kille som ville leka med oss så han fick det, haha men vi gick efter en stund!

Nyss så kom jag hem och nu så sitter jag och kollar på tve, men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0