Hemma från marieberg.

2011-04-25 @ 17:09:15♥
Hann inte blogga innan jag åkte efterssom jag fixade mig oså. Men iallafall jag tog bussen till stan med karolina sen bussen till marieberg. När vi kom fram så köpte jag present åt evelin & karolina också. Efter det gick vi till cubus där jag köte en skit snygg bikini som jag har kollat på här inne i stan men den tog slut så det var ju sjukt bra att den fanns där! Sen gick vi till mcdonalds och åt happymeal. Sen gick vi bara runt och kollade på skolavslutnings skor osv, Efter det gick vi till bussen och sen åkte vi till stan för att gå in i den nya butiken New Yorker och där fanns faktiskt ett par skit snygga kilklackar som jag skulle kunna tänka mig ha på skolavslutningen! När vi hade kollat lite på stan åkte vi hem.

För en stund sedan så kom jag hem och nu så sitter jag och kollar på tve & funderar på om jag ska gå ut och sola en stund?! Ah, jag tror det så jag bloggar mera senare!

Den är mera rosa i verkligheten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0