Nyss solat.

2011-04-12 @ 16:33:18♥
Hej på er!

Skoldagen har varit bra men maten var inte god så vi gick till mcdonalds istället och åt happy meal! Skoldansen gick jätte bra och idag så var jag faktiskt taggad på att dansa*hihi* Iallafall efter den så gick jag,evelin,karolina och felicia till hemma kväll och köpte dricka oså sedan gick vi till solariumet och solade, det va faktiskt sjukt skönt att bara ligga där i en kvart! Men ögonskydden hade halkat ner ganska så långt så jag hade vita ringar runt ögonen.. Det var ganska pinsamt att cykla på stan med solglasögon när det inte var någon sol ute & alla kollade. Aja jag klade mig och nyss kom jag hem. Nu ska jag gå och ta en lång varm dusch så jag bloggar mera efter det så ni får hare bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0