SUMMER

2011-04-22 @ 16:55:02♥

Hejsan!

Idag så åkte jag ju till stan med evelin och karolina men när vi kom upp på stan så kom vi på att det inte var öppet.. Eller jo krämaren oså var öppet men inte dom affärerna vi skulle till!! Aja, vi åkte hem till mig och sen kom felicia till oss. Efter en stund så gick vi till spisen(taket) och satt där en stund & chillade. Det känns lite konstigt att vi döper alla "ställen" vi hittar/är på som te.x korsningen vid evelin som vi har döpt till apelsinen*hihi* Iallafall nyss så kom jag hem och jag kanske träffar tjejerna lite senare ikväll också, vet inte riktigt än! Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0