11:11

2011-08-08 @ 11:11:43♥

God morgon!

Idag så vaknade jag runt tio men jag gick inte upp föräns kvart i elva typ, skönt! Iallafall idag så träfar jag tjejerna tror jag och jag vet inte vad vi ska göra det är lite knepigt väder så vad finns det att göra? Hoppas det inte börjar åska iallafall! Som jag skrev igår lästa jag lite i tidningen och jag läste på sidan om det hära åskvädret som skulle dra in över hela sverige men jag hoppas Örebro klarar sig något skapligt, jag hatar åskan för jag blir så sjukt rädd så min puls går upp till 110, haha! Aja, snart så ska jag fixa mig oså men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!



Kommentarer
Postat av: therese

Allt bra idag?

2011-08-08 @ 12:51:40
URL: http://browntess.blogg.se/
Postat av: Sara - F O T O

sv: Ohh tack så mycket! Hehe ja eller hur är den, japp men många döper ju sina saker till bettan :P

2011-08-08 @ 13:04:10
URL: http://saraelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0