God kväll!

2011-08-07 @ 23:06:13♥
Imorse så var det tidig uppgång idag igen.. Jag börjar vänja mig nu, eller? Haha, måste iallafall göra det snart för om cirka två veckor så börjar skolan igen. Det känns inte som jag haft sommarlov alls..?! Iallafall jag slutade halv sex idag och då så gick jag hem sedan kom Evelin till mig. Känndes bra att ha någon att prata ut med efterssom vi inte setts på några dagar. Vi gjorde inte så mycket mera än att prata sen gick vi på en promenad. Jag kom hem runt halv nio då så satte jag mig och läste lite i tidningen!*hihi* Hittade några spännande artiklar. Aja nu så tänkte jag gå och sova efterssom jag är sjukt trött.. Mer uppdate kommer imorgon så hoppas ni haft en bra dag!

Justä jag vann veckans blogg på fridas blogg och här kan ni även se dom andra vinnarna! Tack så mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0