God kväll!

2011-08-09 @ 21:11:47♥
Idag så åkte jag upp på stan med Evelin och precis innan jag skulle åka så ringer hon och säger att det spöregnar utanför henne haha men inte utanför mig? Konstigt efterssom vi bor rätt så nära varrandra. Iallafall vi trampade iväg ändå! På stan så köpte vi födelsedagspresent till Felicia sen så fick jag med mig hem ett nytt svart ginalinne efterssom mitt andra har försvunnit?! Efter stan så drog vi hem till Felicia och var där i någon timme sen åkte vi hem till mig och spelade UNO. Det var jättelänge sedan och lite svårt när jag inte kom ihåg spelreglerna så bra men det var riktigt kul!! För en stund sedan så åkte dom hem och nu så ska jag hoppa in i duschen men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!



Kommentarer
Postat av: maisahjuevesano

fin blogg ! :)

2011-08-10 @ 11:42:00
URL: http://duvetmaisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0