Härlig dag!

2011-08-03 @ 18:50:18♥
God kväll!

Idag så åkte jag ju till en släckting till hans sommarstuga. Det var verkligen jätte mysigt där (vill också ha en stuga som man kan bara vara i på sommrarna). När vi kom fram så fick vi fika och sedan pratade vi lite och jag gick runt och fotade massvis. Vid ett så blev det grillad korv och potatissallad till lunch sedan så åkte vi hem. När jag kom hem så möttes jag av Evelin och Felicia på gården så jag sprang bara in och lämnade lite saker sen så packade jag ner badkläder för vi åkte och badade, det behövdes efter värmen idag! Vid fem så kom jag hem men jag bytte bara om och sedan gick jag ut för att powerwalka/jogga det var riktigt skönt att träna sen stretcha (är nästan nere i vänster spagat nu bara några ynka centimeter kvar!!). Efter det så åt jag och nyss kom jag ut från en varm dusch, jag har även haft i hårinpackning och smetat på ansiktsmask så jag känner mig riktigt fräsch nu!

Jag bloggar mera senare med bilderna från dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0