Regnregnregn.

2011-08-15 @ 19:02:30♥
God kväll!

Idag så fixade jag mig lite snabbt sedan åkte jag och mötte Karolina i haga. Vi satte oss i bibloteket och tränade på teckenspråk, haha och nu kan vi hela alfabetet!! Vi satt där i ungefär två timmar tills vi mötte Evelin och sedan vidare till Felicia. Jag kom hem för en stund sedan och då så åt jag kvällsmat och nu ska jag nog sätta på lite musik för jag orkar inte höra regnet dom dundrar på altan taket..

Justä, jag är med i Sandras dagens blogg. Jag fick en kommentar om det och jag tycker det är jätte roligt efterssom jag självklart är med!

Två bilder från dagen!





Kommentarer
Postat av: sandra :)

dagens blogg är avslutad kom in och kolla om det blev du!? :D

2011-08-15 @ 20:55:39
URL: http://saandrabooqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0