Segt?!?!

2011-08-08 @ 22:00:08♥
God kväll!

Förut så drog jag ut för att möta Evelin och vi åkte till en lekpark precis brevid Felicia och väntade på att hon skulle komma hem sen ut till oss. Men efter ett tag åkte vi hem till henne och satt där tills hon kom haha! Vi tog våra räser cyklar och åkte till fontänen och satt där, mysigt värre! Jag kom hem för runt en timma sedan och nyss kom jag ut ur duschen, jag tog en varmvarm dusch för det blev riktigt kyligt ute nu på kvällen.. Iallafall nu ska jag fixa lite här på datorn och dagens outfit kommer upp lite senare med!

Btw, är det bara min dator som har problem med blogg.se? Det gick knappt att logga in för det var så segt, hmm..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0