ANDRA ADVENT!

2011-12-04 @ 20:46:38♥
God kväll!
Inte mycket bloggade i helgen osv pågrund av att jag har varit lite här och där på dansuppvisningar oså. Men riktigt roligt har det varit iallafall. Idag så vaknade jag runt elva, det var skönt att sova lite längre idag! Jag åkte upp på stan med mamma och skulle lämna in min Iphone för jag kan ju inte stoppa in hörlurarna längre men jag skulle komma tillbaka av något skäl? Jag kollade även på julklappar till mina vänner och familj. Älskar att shoppa julgrejer för som är alltid så söta, ellerhur?
Åkte till hällefors för att kolla på när min bror spelade match, iskallt var det och JAG SÅG SNÖ, det var snö på vägen. Amazing undra när det börjar snöa här..?! Iallafall kom hem för ungefär en timma sedan och nu så ska jag hoppa in i duschen. Bloggar mera senare så ni får hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0