Hjärta.

2011-12-05 @ 21:49:45♥
God kväll!
Fick ett paket av mina kära kusiner med familj förra veckan, det var ett halsband där i. Så himla snyggt är det, älskar det. Känns alltid så speciellt att få paket och brev utav dom även ett telefonsamtal gör susen eftersom dom bor så himlans långt bort, (USA). Så det känns ju också speciellt att få grejer där ifrån för det kanske inte alltid finns här i sverige!
Här är en bild på det.


Iallafall första dagen på praon har varit super bra och jag längtar tills imorgon faktiskt. Nu så ska jag gå och fixa iordning mig så jag kan krypa ner i sängen och sova. Jag bloggar mera imorgon så hoppas ni haft en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0