12 timmar sedan

2011-02-05 @ 22:06:35♥
God kväll!

Idag så åkte jag upp på stan med evelin och karolina! Vi gick direkt till Saigon och åt lite mat, det var faktiskt gott (haha jag trodde inte det efterssom det var första gången jag åt där) Efter det så gick vi runt lite på stan fast jag hittade ingenting eller inte något speciellt! Sedan så åkt vi till willys och handlade lite och sen hem till mig för för jag skulle packa oså. Sen så gick vi till evelin och till sist kom vi hem till karolina! Hos henne så tog vi massa bilder och dom kommer komma upp om det blev några bra! Fast om en stund för det går inte att ladda in bilder igen.. Iallafall vid åtta så kollade vi på melodifestivalen och hade mys med popcorn och chips, efter det så gick vi ut med hunden ett ganska långt tag eller ja till nu!

Nu så sitter vi i sängen med våra datorer, men jag bloggar mera senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0